Poikaystävälläni on pieni. Enkä nyt puhu varpaasta. Muistan ensimmäisen kertamme kun mietin, etten oikeasti tunne onko se sisällä vai ei. No, onneksi hän on opetellut käyttämään sitä hieman paremmin. Mutta kai ensishokin syynä oli osaksi sekin, että entiselläni oli mittaa hieman liikaakin minun makuuni. Tai pitäisikö sanoa, että minä olen liian pieni hänen mittoihinsa. Riippuu varmaan kumpi asiaa ajattelee.

Mutta asiastahan ei voi tietenkään mainita poikaystävälleni. Kuka nyt muka menisi kertomaan, että seksi on surkeaa liian pienen kalun takia? Jos haluat seksiä niin on joko tyydyt siihen mitä saat tai olet ilman tai etsit uuden kumppanin. Mutta eikö se ole hieman "pinnallista" vaihtaa kumppania pelkän seksin takia. Vai olenko minä ainut jolle seksi ei suhteessa se pääasia? Vai eikö se ole minulle pääasia koska se ei ole "tarpeeksi hyvää". Oli miten oli, onneksi mieheni on unelma-ainesta kaikilta muilta osin..